Kaos?

Detta är en av de många bilder som jag tog denna helgen. En grym helg om jag får säga. Denna helgen började med att jag var hos Elin och firade hennes pojkvän där vi hade det grymt kul! Min fina blonda vän gjorde min fredag grym som sagt. Dagen efter så var jag hos Lovisa och där det var också sjukt grymt. Hela helgen var allmänt grym över lag! I går så tog jag det lugnt och bara hade det mysigt med serier och pluggade en hel del körteori. Idag så var jag på körlektion och det gick sjukt bra. 
Sedan efter så ringde Jacqueline mig där vi pratade en stund om praktiskt taget allt. 
Känns sjukt bra att ha Jacqueline att ha henne som bästa vän och att ha långhelg nu till onsdag. Denna veckan kommer vara så sjukt ovärd. Ska bara i skolan en dag eftersom jag är ledig på fredagar,men jag klagar inte...


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar