Everything comes to an end

Så bra som jag är så var min skolvecka slut redan vid onsdags. Kändes grymt bra och nu har jag fått en hel del gjort. Körlektion,gymmat,träffat lite vänner,en hel del serier och ska dock få lite creed för jag åtminstone försökt plugga. kan ju säga att det inte går så bra. Känner att jag snart måste få tillbaka min inspiration till det igen. Det fixar jag. 
Anyway, nu är det s mycket kvar utav skolan och det är inte så mycket kvar tills jag åker till Stockholm för min praktik. Är en aning nervös redan nu. Allt känns så sjukt nu när allt går så satans fort och snart är balen och studenten. Känns en aning overkligt helt ärligt. 
 
Imorgon dock så har jag bestämt att då ska jag verkligen ta i en högre äxel när det gäller pluggandet. Ska fixa detta nu. Och förutom allt tjat om skolan så kan jag även säga att jag längtar till den 10 april. Då jag kommer sitta på tåget till Jacqueline (!!!!!!). Längtar något sjukt. Ska beställa biljetterna i veckan. Yessss. 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar