Om ett skratt förlänger livet...

...Så skulle jag vara odödlig! Det var länge sedan jag har skrattat så mycket som jag gjort idag. Allt tack vare de underbara vännerna jag har, de får mig alltid att må bra och vet hur de ska få mig skratta tills six-packen borde komma fram. Tackar Gud för att jag har er ♥
 

Om ni bara visste hur det gjorde ont när jag satte larmat på 08:00 idag för att vara nere på gymmet 09:00 för att gymmer har ett epic konvent så då skulle jag på pass. Var på Afrofusion och jupp,det känns redan nu i speciellt låren och magen. BAM! Sedan så tränade jag armar och ben. Träffade min vän Kajsa därsom jag inte hade sett på aslänge så det gjorde allt mycket bättre. Idag har varit en lite dryg dag men om jag inte hade skrattat så mycket som jag har gjort idag så skulle dagen aldrig tagit slut. Som sagt om ett gott skratt förlänger livet så är jag freaking odödlig!.
 
Efter gymmet så hann jag knappast duscha färigt innan mamma och pappa drog mig ut för att övningsköra i vår nya pärla! Körde ungefär i två timmar och det känns så sjukt bra att allt bara flyter på nu. Kan dock medge att tog ett tag att lära mig den nya bilen, pappa var glad och stolt vilker gjorde mig ännu gladare. Mamma var mest så söt att hon var inte beredd på hur mycket jag har lärt mig så hon var lite nervös. Det roliga var att hon var mer nervös än mig. Så söta föräldrar har jag, vad vore jag utan dem och min bror?
Pappa är så gullig att under tiden jag kör så märker jag hur han tar fram mobilen och säger ''Jag är en cool pappa,jag ska ta kort när du kör!''. Kunde inte sluta skratta då!
 
Äntligen efter jag körde hem så gick jag upp till mitt rum och försökte plugga, kan ju meddela att det gick sådär....


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar