Up and down

Den här dagen har varit en dag med sjukt blandade känslor. Har varit allt från att varit sjukt upprörd på någon, att vara stolt, vara sjukt glad och sedan till att vara sjukt upprörd och orolig igen. Jupp,som sagt så har den här dagen varit sjuk upp och ner. 
 
Idag så htog Matina (våran svenskalärare) min älskade sovmorgon och samt min körlektion till en sjukt stor viktig redovisning vi skulle ha några utav hennes ettor, det gick tror det eller inte sjukt bra faktiskt. Blev lite strul i början men vi i gruppen lyckades fixa det. Sedan så fick jag ntligen prata med min spanskalärare om en sak som hon ska hjälpa mig med vilket kommer bli awesome. Efter det så började min lektion där vi pratade om en hel del blandade saker, våra lektioner är så sjukt chill vilket är helt undebart nu innan åraktiken för nu är nästan allting fokus på det. Var dock tvungen att åka hem och lyckades ändå dra till min körlektion som jag flytade tack vare Matina som sagt. Det gick asbra! Hihi,blir så glad. Och till troligen det bästa med hela dagen var att när jag kommer hem så ser jag att en svart,sjukt söt och fin bil står framför oss. Först trodde jag bara att det var någon som inte kan parkera så jag låtsades som ingenting men sedan var tydligen den bilen våran (!!!!!!!!!?)  Där skulle ni sätt mitt flin! Pappa var så snäll att han lät mig kära i den när vi skulle handla lite mat, det var sjukt konstigt att köra den men det gick också bra och det var sjukt skönt att ha min bror med mig för att fick mig att ta det lugnt. Min lille klippa. SIst när vi väl kom hem igen så fick vi reda på en sak som praktiskt förstörde lite all lycka. 
Sist men inte minst så stack jag till gymmet där jag var på Zumba,sprang och tränade på vikter och även maskinerna. 
 
Så nu ligger jag äntligen i sängen och har nu sätt det nya Bones avsnittet och det var så bra! Älskar den serien, om ni inte listat ut det så ja. Jag är en liten serienarkoman (Om det är ens är ett ord!) 
Imorgon så är jag ledig så ska bara ta det lugnt samt plugga och ta en vila från gymemt från att gått ditt varje dag i en vecka. Sedan på kvällen ska jag iväg! 
Helgen kommer vara sjukt jobb med för på gymmet har de konvent och då har jag bokat mig til vissa pass. 
 
Nu kör vi på riktigt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar