God damn

Som ni vet så fick jag äntligen träffa Jacqueline i fredags! Om ni bara visste hur mycket jag längtade för det och hur glad jag blev när jag äntligen fick en kram utav henne. Vi märkte att trots att vi inte träffas tyvärr lika ofta som vi gjorde förr och hur mycket vi båda har förändrat på bara något års tid så är vårt band fortfarande lika starkt om inte starkare. Hon är en av de få som jag verkligen kan berätta allt för! 
Vi hann prata en stund lite själva innan vi mötes upp utav flera goa människor, jag hade även en "liten" överraskning till henne. Jag fick hit en av våra närmsta vänner Kevin hit för att hon kom. Och märkte att det var en väldigt bra överraskning för om ni skulle se henne reaktion eller hur hon hon log när hon såg honom. 
Vi satt i Espresso House och bara hade allmänt bäst! 
Det var sjukt gött och jag behövde verkligen det känner jag. 

Troligtvis en av mina nya favoritbilder med mina favoriter.




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar