Inte direkt hur jag ville spendera min fredag..

På fredagar är jag ju ledig men höhö inte hjälpte det om man skall till doktorn tidigt på morgonen och måste vakna tack vare alarmet. När jag är ledig så är det minsta jag vill höra är att larmet går. Men anyway, som sagt så var jag hos doktorn idag med mamma. Sedan så hade vi lyckats boka in en tid för henne hos Specsavers för synundersökning. Utan att ens tänka på det så fick vi med oss lite smått och gott hem. Jag fick med mig ett par asfina skor som jag kan använda till typ allt. Fest,skolan, you name it Så där blev jag väldigt nöjd. Hihi, har börjat bli lite småkär i skor. Tyvärr så var jag tvungen att slänga ett av mina favorit skor men ändå. Sedan så stack vi till att kära där vi märkte att de hade tagit bort ett av våra favoritrestauranger och ersatt det med ett annat. Men vi testade det och blev faktiskt ganska nöjda. Kan ju säga att jag inte har varit hungrig sedan dess. Så när vi kom hem satte jag med mig datorn och började plugga och det är typ det jag har gjort jag har kommit hem. Har gjort färdigt spanskan iallafall. Snart färdig med religionen och imorgon skall jag fortsätta med svenskan. Fattar knappt något på den så vi får se hur det går.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar