Göteborg med klassen

Igår så var det faktiskt en väldigt bra dag. Efter att ha fått kämpa som jag vet inte vad för praktiken så fick jag äntligen svar att jag har fått den i Stockholm. Den lyckan som kom över mig kan jag nog inte ens beskriva! Så jag äntligen andas ut och känna mig allmänt grym! + så kom min älskade jacka! Så glad och jag skulle kunna använda den till gosedjur! Mamma var tvungen att säga till mig för att ta av den. Hihi! Så idag ska vi i klassen till Göteborg, besöka några hotell och ha det allmänt mysigt. Så ska jag få träffa min Elin efter att lillan har varit sjuk nästan hela veckan!
Idag kommer även min pappa och bror hem efter en vecka i Spanien. Saknar de små pluttarna. 
Sist men inte minst så ska jag äntligen få träffa Jacqueline imorgon! Så glad är jag och saknar den människan något sjukt. 





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar