Clap along if you feel like a room without a roof

Nu är detta sista lovet över. Det känns som att varje gång ett lov går bort så blir det min sista och då känns det verkligen som jag tar studenten snart. Det är en aning sick! Men anyway, nu som sagt är detta över och kan säga att detta lovet var epic. 
Imorgon i skolan ska vi börja filma spanska nyheterna och ska även jobba för skolan hela dagen imorgon med någon konferens. Där jag som vanligt ska få ta hand om tekniken och allt det. Som tur är dock så kommer det finnas någon som hjälper mig, förhoppningsvis.
 
I skolan idag så var jag så dum att jag var i skolan när jag inte ens behövde det, så jag tittade på en massa ''The Mentalist''. Asså den där Simon Baker, DAMN! Klagar verkligen inte över den människan... Hihi. Sedan efter lunchen så fixade jag och Tess lite inför imorgon och jag fick agera lite som en springflicka för en utav lärarna. Som tur var dock så lyckades vi fixa det!
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar