Bon voyage

Är lite avundsjuk på min bror och pappa. De små plupparna åkte till Spanien idag runt elva medan jag stack till skolan. Rättvist värre. Men,men de ska på en Real Madrid match och jag får väl hoppas att de har bättre än bäst. Saknar dem redan!
 
Idag var en ganska lugn dag i skolan, började dagen med att gå förbi ett bageri för att köpa lite saker till Rebecca som fyllde 19 år idag och då ville jag och Elin vara lite extra gulliga och snälla! Hihi, sedan hade vi vanliga lektioner där vi skulle prata mer om vad som händer vid olyckor och sådant. När jag kom hem så hjälpte jag mamma med att göra maten och sedan färgade hennes hår. Så nu sitter jag här och skall äntligen det nya PLL! ( GUD VAD JAG HAR LÄNGTAT!)
 
Imorgon är jag ledig och då ska jag tydligen till doktorn,kul. Men sedan blir det en dejt med Lovisa så då blir det bra igen!
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar