Äntligen

Ett ord! FINALLY! Äntligen så är jag nöjd med bloggen,äntligen är det torsdag för då är jag ledig på fredagar, äntligen så är det lov,äntligen ska jag och Magdalena snart till Stockholm och äntligen ska vi fira Alexandra imorgon! Yess..nu går det bra igen. SÅ SKÖNT.
 
Igår var det en sjukt stor dag. Igår var det både Magdalenas 18-årsdag + Igår så var det exakt fyra år sedan jag och Jacqueline träffade för första gången. Sedan dess har vi skapat äventyr,vi har stått emot allt och klarat allt mellan himmel och jord tillsammans. Så som sagt så var gårdagen en väldigt viktig dag.
 
Idag i skolan så var det ganska chill, det började med att jag inte fick något sovmorgon eftersom vi skule ha HRL-utbildning vilket gick fortare än vad vi trodde men det gick sjukt bra. Jag och Elin ägde bara så ni vet. Sedan så hade vi redovisningar om våran SWOT-analys och även om enn uppgift vi hade fått om Kongresshuset i Borås. Tacka världens grymmaste lärare så fick vi sluta nästan en timma tidigare för vi var så få och vi gjorde redovisningarna så bra. Vilket gjorde att det där med att skippa sovmorgonen fett värd. Sedan så stack jag till Elin för att fixa lite grejer,hann med bussen hem. Tror att det inte ens gick en timme efter jag hade kommit hem innan jag somnade i soffan. Gud! Jag älskar våran soffa! Men aja,nu ska jag försöka somna igen. Och imorgon ska jag se alla serier jag är lite efter på och måste komma ikapp i. Skämms lite över mig själv att ha missat en hel del. Skyller på skolan? 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar