You've got to reach out and try!"-MJ

Kan ju direkt säga att detta har inte varit ett särskild lugn tid vilket gjort att jag bloggar lite segt. Tyvärr. Men anyway! Jag har fyllt arton!,haft fest för min artonårsdag jag har äntligen börjat övningsköra,jag har bokat min studenthat,kollat på balklänningar,äntligen fått träffa Jacqueline igen, bokat möte med banken och sist men inte minst börjat skriva cv för att söka jobb för att hjälpa till med att betala student,bal och körkort samt för utomlandspraktiken. Yesss...jag klagar inte över mitt liv över huvudtaget men asså shit vilket ös det har börjar bli utan att ens själv har märkt det. Helt sick! 
Idag var jag i Knalleland med Erika och Alexandra där jag har plockat ut grejer jag behöver/vill ha :3

Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova nu för imorgon börjar praktiken där jag ska vara på Scandic Plaza. Kommer nog bli bra! + imorgon kommer jag nog komma till praktiken med träningsvärk och så vidare... Är så sjukt stolt över mig själv att jag har kunnat klara av att träna och äta nyttigt nästan hela tiden enda sedan jag kom hem från Spanien. Tränar upp till 6 ggr i veckan och äter nästan aldrig något med socker i och har gått ber nästan 5 kg :) 
Imorgon som sagt är det praktik,ska shoppa lite efter om jag hinner,Zumba med min fina Alexandra och sist men inte minst så ska det bli serie tittande! På tal om serier... DET ÄR BARA TRE DAGAR KVAR TILL THE VAMPIRE DIARIES!!!!! 









Eliin Johansson skriver:

Du är så jäklans Grym Andrea!!! Mental five på den!

Svar: Åååh! Det är tack vare mina satans grymma tjejer som gör att jag pallar! <3
andrea


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar