Bra sista dag

Idag var det en grymt bra dag! Perfekt slut och sista dag som sjutton årig för imorgon fyller jag 18!!!! Iiiiih :3 På skolan jobbade vi med HotSoft hela lektionen som vi hade från 09;00-12;00 och det var faktiskt ganska roligt och det gick bra så fort man hade fattat!
Sedan så kom mamma till Borås där vi åt god mat,gick runt lite i stan och hade det allmänt jättemysigt!...innan jag skulle till tandläkaren,det gick faktiskt bättre än vad jag trodde så det var skönt :) sedan kom jag och mamma,tog ungefär fem minuter för mig gör att hämta grejorna till gymmet och snacka vilket mage/ben pass. Jao,det kommer kännas imorgon (PÅ MIN FÖDELSEDAG!!!). Och sist men inte minst har jag äntligen kunnat uppdaterat min kära mobil till IOS 7! Är så sjukt nöjd! 
Aja,nu ska jag allt sova för imorgon är det skola :)


Här är en bild på hur det blev! 




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar