Inspiration

Haft det en aning crazy men denna helgen har varit någorlunda lugnt. I fredags så stack jag och några andra fina klasskompisar till Göteborg för att gå på Kunskap&Framtids mässan. Gick på tre föreläsningar som lockade mig mest och fick med mig en hel broschyrer. En massa tankar som går runt i huvudet om vad som ska hända efter gymnasiet. Helt sjukt att lilla jag kommer ta studenten om 207 dagar och innan dess så ska jag bland annat ta körkortet,praktik och balen. Insane. Men anyway... Får väl se var allt leder till! Vet någorlunda vad jag vill men ändå!

I lördags så blev det ett tidigt Zumba pass,sedan var det att åka hem och äta och plugg. Kan säga direkt att denna helgen förutom att åka till Göteborg så har denna helgen varit plugg,plugg,mera plugg och ännu mer plugg. Jupp,just love it!




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar