Dear bestfriend...

Idag är det ingen vanlig dag. Idag är det min allra bästa väns födelsedag! Jacqueline,du börjar bli gammal. Du fyller tjugo år idag. Jag kommer fortfarande ihåg första gången vi träffades,du var 16 och jag var 14. 
Små småttingar med andra ord! Hihi,men ändå! Vi har praktiskt taget klarat och gjort allting tillsammans. För vi vet båda två att tillsammans klarar vi allt! Om du bara visste hur sjukt stolt jag är över dig,och hur stolt jag är över att kalla dig för min bästa vän och kalla dig för syster.För det är det du är,du är som min syster! Du vet saker om mig som ingen annan vet,du förstår mig bättre än någon gör och efter allt så står du fortfarande alltid vid min sida. Så som no matter what kommer jag alltid finnas här för dig!
Du är världens bästa systeryster! Och ännu en gång,jag är sjukt stolt över dig!
Grattis på födelsedagen Jacqueline Broere,hoppas att du får en superfin dag och du förtjänar verkligen det bästa av det bästa! Love you!<3 






Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar