Been through worse

Här snackar om aktiva klubben typ! -  Eller? 

Här snackar vi om grymt bra början på helgen. Och ja,är ganska ironisk där med. Idag så hade vi bara en lektion idag i skolan vilket religionskunskap,som tur för att har så sjukt ont i hela kroppen att vill vet inte vad. Låtsades som inget på morgonen men när jag väl var på bussen hem så vet jag inte hur eller varför men det blev värre. Först trodde jag att det var något annat men mamma tror att jag börjar bli sjuk. Vilket är nog det minsta jag behöver vid det här laget. Just great! Men,men.. Som ni kanske ser så har jag börjat med att göra om bloggen en aning lätt. Är inte helt klar men fixar mer imorgon då det är med tungt hjärta jag var tvungen att avboka min Zumba.
Så imorgon blir det plugg,bloggen,serier och vila ut som står på schemat! 





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar