Efter två ganska sjuka helger utav jobb så har vi i klassen äntligen lyckas med att känna in pengar för våran London-resa som förresten är bara 40 dagar kvar till. Jao,vi taggar sönder. Jag taggar sönder att det snart gör ont i hjärtat. Tack vare jobben har vi även kommit bort lite ifrån skolan vilket också syns på arbeten. Om ni ville veta så är jag något otroligt skoltrött och bara lääääääängtar till sommarlovet.
Nu har jag varit på ett ganska svettigt gym/spinning pass. Åt även lite mat när jag äntligen kom och nu blir det att sova.

Idag fyllde världens bästa Sandra år, jag skickade världens bild på Instagram och längtar tills jag får träffa henne och ge henne världens största kram! Imorgon fyller även min lille farsgubbe 51 så vi kommer fira honom :)



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar