Notting Hill

Har stannat hemma ifrån skolan idag eftersom jag mådde jättedåligt igår och imorse var det nästan likadant. Men nu är det bättre. Ligger nu i sängen och pluggar. Morgonen började med några Revenge avsnitt och det nya Pretty Little Liars avsnittet. Och ja! - Jag har saknat PLL som en galning. Och påtal om att sakna så får jag äntligen se min skatt The Vampire Diaries på fredag. AAAH! Seriefreak? Jao.
Ska plugga färdigt nu sedan ska jag duscha och fixa det lilla jag har kvar till imorgon eftersom i skolan blir det öppethus då ska min klass vara med. Jag fick stå för bildspelet, och de läraren tyckte den var jättefin så de vill använda den. Känns bra! Anyway,efter duschen ska Julia Roberts stå för min medicin då det ska bli Notting Hill. Har kommit in i en Julia Roberts-period. Pretty Woman( som är min absouluta favoritfilm! <3)
,The Runaway Bride och Notting Hill...Ååååh vad jag älskar den kvinnan! 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar