''New year,new life.''

2012 är slut och nu har 2013 börjat. Ett nytt år. Tänker se till att detta blir det året jag kan vara stolt över resten av mitt liv,tänker göra det bästa av allt och inte ge upp när något inte går som jag vill. Detta året ska äga! Vet inte riktigt hur detta kommer gå till ännu men med mina fina vänner,syster och min familj som alltid står ut med mig på något vänster tänker jag göra det.Året har börjat relativt skönt med bara att vila ut för att spra krafterna till det kommande! Detta året kommer börja på ett awesome sätt också. Syster kommer hem på lördag kväll efter hennes resa i USA som jao. Jag är grymt avundsjuk över! PLL börjar nästa måndag,TVD börjar igen den 11 (tror jag det var),ÄR inte säker om jag ska vara taggad för den 17 då det är öppet hus i skolan,5 februari blir det 3 år med världens bästa syster och den 9 februari ska vi på Melodifestivalen! Hell yeah! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar