Ingen vanlig dag!...

Grattis min fina Lovisa Cornelia Lindskog. Min alldeles egna vackra lilla prinsessa börjar blir stor...det är lite galet. Dock så är du fortfarande lika galen,knäpp,klockren och allmänt underbar som du var sedan första gången vi träffades. Tillsammans har vi klarat allt,då menar jag allt. Du är som min egna lilla klippa. Varje gång jag faller vet jag att du står där och tar emot mig. Varje gång du faller tänker jag fånga dig och göra allt jag kan för att få dig på topp igen. Du är helt perfekt så som du är! Glöm aldrig det!
Jag älskar dig till månen och tillbaka,vill att du ska komma ihåg det! Min lilla fjoll,det är du som gör att jag orkar gå upp på morgonen. Galet hur mycket du betyder för mig. Tillsammans vet både du och jag att vi kan och kommer klara allt. Grattis min fina ängel,älskar dig! <3 Du är min bästa vän,min styrka och tillsammans är bättre än bäst!<3333 😘❤💜💖💝🎉



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar