I guess.. I won...Again

Mahahah, blogg.se. Jag sa ju jag skulle vinna mot dig! Nu efter att ha pluggat och fått se lite Bones-avsnitt så har  jag fått fixa lite i bloggen. Header ska jag dock byta. Then I'm done. Tack till den som fick mig dricka kaffe vilket uppenbarligen var Jacqueline, för att den höll mig vaken under allt plugg. Helt otroligt sjukt hur skoltrött jag har blivit, ingen motivation kvar förutom London och att det är snart sommarlov! 
Anyway, nu ska jag börja fixa lite till imorgon och sedan lägga mig och läsa '' Femtio nyanser av mörker''. Jag skojar inte, jag är seriöst besatt av de böckerna. SÅÅÅÅ JÄÄÄÄVLA BRAAA!!! Ni borde verkligen läsa de om ni har läst dem! Ni kommer inte bli besvikna :D
Imorgon ska jag även till världens bästa Jacqueline efter skolan där vi ska kaozzzza och ha en girlsnight! Kommer bli lika badass som vanligt! LÄÄÄÄNGTAR! :) 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar