That awesome feeling when you know why you're smiling

 Idag har jag nästan bara pluggat,lyssnat på musik och bara haft en go fredag. Jag,mamma och Camilo gjort hemmagjord pizza. Älskar det! Så nu försöker jag bli klar med svenska läxan som är helt ... jag vet inte vad.Sedan ska jag nog vara så satans episk och läsa engelska boken,göra spanska uppsatsen och imorgon ska jag bli klar med min redovisning för entreprönerkunskapen. Jupp,min helg är plugg-helg men jag ska ta en paus med att gå till Skene Marten och göra stället allmänt farligt,träffa fina vänner som jag inte gjort på ett tag och bara ta det lugnt. Och idag är jag en aning extra lycklig för vi fick reda på att eftersom ettorna ska till Varberg och den andra klassen i tvåan ska med så är vi lediga. Riktiga YESSSSSSSS-moments! Så istället för lektion ska vi göra en spanska uppstats som sagt jag håller på med. SCORE! 
Back to work...
 
 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar