Taggar så fett inte för morgondagen

Är hemma nu och tittar på tv med mamma och myser med en varm kopp vaniljte!<3 Dock så måste jag börja plugga och skriva färdigt engelskan snart....en annan sak som gör mig lite mer pisst är morgondagen.Freaking Orientering...vill verkligen inte,orientering och matte är nog det som förstör hela skolan för mig. Jag brukar vara väldigt glad i skolan men när jag ska på matte eller ha orientering så blir jag bara ledsen för det förstör så mycket. Som tur är imorgon den sista gången jag har orientering...i hela mitt liv...

Delena Sweden - #1 swedish source about Delena skriver:

Kolla in vår Delena/TVD blogg!: http://delenasweden.blogg.se

Svar: Jag kollar nästan varje dag! :)
andrea


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar