Måndag

Helgen gick läskigt fort vet inte varför men ändå. På lördagen så började enkelt med jobbet och som tur fick jag tur av min broder som jag nu har lovat att jag ska köpa en Ben&Jerry's glass på onsdag efter hans simprov. Sen på kvällen så stack jag till Avey och hade det allmänt mys,även om det bara var Kajsa och jag som kom men det var väldigt roligt ändå. Och igår så tog jag det bara lugnt med mamma medans min bror var på match. Såg några GG-avsnitt och pratade med henne om lite grejer. Nu så hade vi svenska och vi tittade på någon gudar fim som jag redan hade sett men ändå...och såklart så kom en liten överraskning. Vi skulle ta skolkort och jag orkade verkligen inte fixa mig imorse så jag såg ut som en .....säl eller något.
Nu ska vi ha lektion med Marie som tar hand om våran praktik grej så jag hoppas vi får reda på det nu...nervös.....
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar