keeps gettin' better

Jag klagar inte så mycket längre känner jag.Har fått ett jobb så det är ganska epic så det känns så fel när jag säger '' Det var jobbet som ringde''. Kännes verkligen att jag börjar bli vuxen och att jag är snart sjutton. En del av mig längtar tills jag blir typ 20 men den andra delen vill bara stanna tiden och vara ''ung och dum'' hela tiden. Känns så fel att jag går i andra året i gymnasiet,ska börja övningköra på riktigt ska bara få tillstånd och har jobb...jupp,ångest!
Nu ska jag skriva spanska läxan,läsa 15 kapitel ur engelska boken och försöka andas ut.
Som tur har jag mina fina,underbara och klockrena vänner som håller mig kvar på marken när jag är på gränsen till att flyga iväg. Jag saknar min bästa barndomsvän Jackie Chan som en galning och blir så glad när vi pratar om våra gammla minnen när vi gjorde Kinna eller Skene allmänt farligt,sommrarna tillsammans,Borås-trip med familjen och våra stunder på bion. Jag älskar dig Alexandra Bowin Johansson,remember that!♥
 
Och såklart min systeryster. Som kommer alltid vara min bättra halva. Du och jag,always and forever!♥
 






Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar