Glad och trött tjej

har en helt awesome helg,helt sjukt hur bäst den var...jag fick en överraskningsfest av mina fina och underbara vänner! Den lyckan och den där känslan när man håller in tårarna för man var så glad var ganska fin. Jag trodde att jag drömde när jag hörde ''GRAATTIIIIS!'' och fick nästan konfetti på mig, tack till alla fina vänner som gjorde den dagen till en dag jag kommer minnas för evigt! Och tack till min fina,underbara,bästa syster som gjorde allt det för mig,vet inte vad jag har gjort för att förtjäna en sådan fin syster som henne eller sådana underbara vänner jag har.
Min pappa hade rätt '' Du har väldigt bra vänner,du förtjänar dem...ta hand om dem!''

Nu sitter jag i grupprummet med Elin lyssnar på random musik och försöker göra klart svenskanmedans hon gör frukost-grejen...jao,jag älskar mitt liv ibland ♥
 

 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar