''...Now I can watch you die,all over again''

Första veckan på Vila är officielt-Done.Fick sluta lite tidigare och då gick jag ner för att se hur det gick för syster och annat fint folk för insamlingen till Världens Barn,och påvägen dit fick jag en hemsk upplevelse. Den hemska Gangnman style-grejen/skräpp låten var på radion så där fick mitt humör ner till botten smått. Men sedan gick och köpte present till Emma som fyller år imorgon. Den fina flickan blir 17. Så hon fick en One Direction skiva och hennes favoritgodis lackrtis. Hennes min när hon såg skivan var så söt att jag nästan dog. Hon är så söt och hennes lycka gjorde min dag. Och utav Elin fick hon en urgullig nalle. Efter det gick vi och fotade som galningar på pretty much allt och bilderna blev faktiskt riktigt bra. Ibland älskar jag min kamera!
 
Nu såg jag precis det första avsnittet utav fjärde säsongen till TVD. Jag tror det gick lite mer än tio minuter och jag satt,grät som ett litet barn. Gud vad jag har saknat det den serien,mitt liv. Yessss....nu är jag en väldigt glad tjej!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar