Getting ready

Känns så otroligt weird att bara gå till skolan en dag i vecakn från och med nu och sex veckor framåt. Imorgon börjar min praktik och på ett sätt taggar jag faktiskt ett dugg men ändå är det en del av mig som biter sönder naglarna av nervositeten. Och jag biter aldrig naglar.

Elin,Emma och jag bestämde oss för att vi ska tjocka oss på torsdag med en god lunch för att fira Emma. De var med på min överraskningsfest och jag kommer för evigt vara tacksam för det! Så vi ska se till Emmas födelsedag blir epic :)

Nu efter att jag har duschat,städat och fixat inför imorgon. Så tycker jag att jag förtjänar en underbar sömn.Med det menas det att jag ska drömma mig bort till stugorna där jag ska möta min bästa syster och våra underbara män. To the cabins!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar