Zombie mood- ON!

Sorry,för seg uppdatering!

Veckan har väl varit sisådär. Försov mig i måndags,igår kom jag en aning sent för jag hade läst fel på schemat och idag så har det än så länge varit hyffsat okej. I helgen firade vi ju Jacqueline's födelsedag och snart kommer väl bilderna upp,de var ganska få dock. Men,men....
Nu när jag inte har praktik längre (sadface) så är jag i skolan igen och ska jag vara ärlig så har jag inte saknat det ett dugg. Idag börjas det med IDROTT! Ska bara skicka in APL-uppgiften vi hade och sedan mitt pokerface.

Har av någon konstig anledning skaffat Twitter,för det mesta var det för att följa Ian Somerhalder och de andra castet ifrån TVD men ändå.
Twitter: andreasimbavale

FÖÖÖÖÖÖÖLJ!

Blir så glad varje gång jag ser denna bilden ^^


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar