To busy to bother

Seg bloggande-check? Oh yes. Nej,men nu med den lilla perioden jag har kvar av praktiken vill jag ge allt och nu har jag fått en del av skolarbete som jag hade totalt glömt av pågrund av praktiken för jag var så fokuserad. Jag är en sådan människa som inte blir nöjd förrän allt är perfekt och jag kan säga''Jag är nöjd'' Med andra ord är jag en riktig perfektionist och har den otroligt smått onödiga förmågan att se ner på mig själv när det inte blir jag vill. Men men... that's life.
 
Anyway. Maskerad bilderna kommer väl upp snart..antar jag. Har lagt upp dem på facebook iallafall nu ska jag bara få orken att lägga upp iallafall några här.Efter den underbara viruset som satte mig igenom en hel del pappersnäsdukar,alvedon och en hel del sovande som btw fick mig känna bland de mest rastlösa människan på denna jord.
Rör jag inte på mig eller sysselsätter mig med något så får jag typ ångest eller något. Men tack till pappa och mamma som tog hand om mig och gav mig vaniljte som fick bli min räddning.
 
Kameran har blivit som min nya bästa vän för jag kan nästan inte sluta fota nu. Har den nästan var jag än går. En del blider blir faktiskt ganska episka och jag blir bara glad av det :)
 
Nu har min soulmate,Magdalena åkt hem och nu ska jag fixa lite med plugget,lyssna på musik och kanske få tag på Jacqueline via skype. Men såklart en sak till. Vampire Diaries!<3
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar