Lyckligare nu

 
 
Dagen började lite små dryg med vetandet att det var måndag och att det är mi sista veka i APL:en.Kommer kännas jättehemskt när jag går därifrån på fredag :(
Anyway..Idag som vanligt så började vi med svenska,dock så var våran lilla Lisbeth sjuk så vi fick göra uppgiften själva. Jag och Elin fick lite extra tid,men nu när jag äntligen klar och ska nu skicka in den. Och jag,Elin,Emma och Alexandra's humor är lika bra som jag vet inte vad.

Idag han jag träffa min grymma syster en liten snabbis där vi pratade och hade det allmänt mysigt. Vi pratade om vilka som skulle komma till Melodifestivalen när vi kommer dit och om ett möte hon skulle till. För en stund sedan ringde hon mig och gav as bra nyheter. Som gjorde att jag sitter här med ett smile på läpparna och är allmänt glad! Mihihihi,så satans bäst är hon! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar