var tvungen att åka hem.

Som jag sa i det tidigare inlägget så var ju jag en aning förkyld coh under dagen i skolan blev det bara värre så jag var tvungen att åka hem för jag klarade inte av mer.Nu är jag hemma och har varit det en stund nu men jag kommer inte nog till skolan imorgon heller..blir väl vara hemma och plugga,titta på ugly betty,ligga i sängen och vara allmänt rastlös. Jag är hellre i skolan och har något att göra hela tiden istället för att vara hemma och göra ingenting,nu hoppas jag dock inte att jag missar så mycket i skolan nu när jag vet att vi skulle ha något prov nästa vecka.Nu ska jag fortsätta titta på mitt och mammas favoritserie ♣

Untitled-2_184361193_large


Alexandra <3 skriver:

Krya på dig gumman <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar