Whereever you will go,I'll be there..just look over your shoulder

Det finns dagar jag har mått bättre och en aning lugnare.Fick reda på en grej igår som har mig lite...

Vi har ingen matte på hela veckan så jag det är en aning hardcore,imorgon är det nationella engelska och tandläkaren och sedan på fredag är det min och lilla fjolls dag :) Ska nu se om jag missar något jätteviktigt när jag ska till tandläkaren. Jag tror att det inte finns någon mer än jag som har en sådan paranoja när det gäller tandläkaren eller clowner.

I've done things I regret I've met people I wish I never did I've said things I want to take back I'd rather see all this as a dream,a nightmare I'd rather cry for the truth than cry for a lie... your just not worth. I didn't feel the fairytale feeling,am I a stupid girl for even dreaming that I could?



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar