Ullared <3

Vaknade vid 10 av att en liten unge som hoppade på mig och jag fick hans armbåge på höften så det blev att vakna med ett skrik. Sedan så skulle vi till Ullared men medans på vägen så började en av min mammas kompis bil ryka och nu är den helt paj så hon kunde tyvärr inte följa med :(. Så åkte vi själva till Ullared där jag äntligen såg min vita häst som jag har saknat ett tag...den är antingen senil eller allmänt dum för den var påväg mot Ullared inte mot Kinna så där blev jag en aning heartbroken. Nu är jag hemma igen med ett väldigt nöjt leedne på läpparna för det är knappt en mmånad kvar tills vi åker till Spanien så jag passade på köpa en helt ny garderob tdit. Nu ska jag plugga...
(bilder på vad jag köte och en en lagom fin bild på mig och min broder)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar