San Diego.

Igår var jag med mina fina tjejor och hade en allmänt mysig kväll med massa skratt,prat och var allmänt konstiga.Idag när jag ko  hem så duschade jag och vaknade tlll en aning för jag var verkligen jättetrött hade knappt kunnat sova,sedan så fortsatte jag plugga med underbara älskvärda historian där jag smått dör efter varje ''lilla'' stycke jag läser och nu kom jag precis hem efter att ha varit på en väldigt söt pojkes 4års kalas.Han fick en tröja där det stod San Diego och några coola byxor ifrån oss och det små roliga är att han heter faktisskt Diego...genomtänkt! Nu förtjänar jag faktiskt se lite Ugly Betty avsnitt så blir denna dagen pretty epic :)

Matildha skriver:

sv: som dansare på gothia och partille cup invigningarna :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar