I don't wanna push to far.

Det är bara någon vecka kvar av skolan och vi slutar nästa torsdag och ja-jag behöver verkligen lovet efter allt. Det sjuka är att efter skolan så går jag i tvåan och bara två år kvar till studenten och sedan kommer allt ändras.Jag är en sådan som bara vill leva för stunden men snart eller snart och snartså börjar bli en aning skraj om allt. Nästan som om jag vill pausa allt och göra allt gå lite segare,allt går för fort. Min syster åker till USA i Augusti där hon ska vara i 13 månader och jag vill verkligen det bästa för henne och jag kommer göra allt jag kna för att få se henne igen under året.Men vad ska jag göra om två år,vad gör jag efter studenten och körkortet...jag har en jättestor fantasy att flytta utomlands .. jag må bara vara sexton men jag borde tänka lite på framtiden känner jag. Pappa har pratat om universitet i Spanien om turism där han gick och där öppnade en massa dörrar för honom innan han flyttade till Sverige. Jag vill inte vara en sådan som sitter med 26 katter i ett hus forever alone och tänker ''varför gjorde inte det så,eller varför valde jag inte det..'' Jag dagdrömmer konstant om var som helst, en av mina favoriter är att jag,syster,Ian Somerhalder och Robert Pattinson bor i små jättegosiga stugor någonstans där inte ens FBI kommer kunna hitta oss,jag vill leva,jag vill se ställen...jag vill resa,...jag vill verkligen.
Nu ska jag göra allt jag kan för att lyckas för någon vill jag titta tillbaka och säga för mig själv ''Jag gjorde det.''
Iqnr_large

Shaak skriver:

Systeryster! Du är min syster, en vampyrsyster - vilket innebär att våra liv kommer att vara magiska! Fulla med äventyr, kärlek och organiserat kaos! Oavsett vart jag efinner mig kommer jag alltid att vara bakom dig och stötta dig i allt, du är bäst!<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar