En väldigt bra måndag.

Helgen har varit ganska underbar egentligen,på fredagen så såg jag mitt efterlängtade säsongsavslutning av Vampire Diaries och hell yeah att jag grät en aning igenom hela avsnittet...tårarna började forsa på riktigt när min fina Daom började gråta. På lördagen så träffade jag Lovisa,Emilia och Sandra och vi var allmänt konstiga i Kinna och gjorde ''staden'' farlig och igår träffade jag min fina vän Alexandra som jag har inte träffat på jäääääättelänge så det var skänt äntligen få träffa henne och bara va och prata med henne om allt.Och idag kommer det bli en aning epiiic för jag ska äntligen se Dark Shadows med syster och det kommer bli så grymt. Johnny Depp,vampyre,syster... WINN ♥



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar