T.G.I.F

Är en aning lycklig btm , kom precis hem och ärväldigt hungrig trots det jag åt på matten (a) På något awesome lyckades jag göra så Elin fick ifrån B till A och det var ganska epic om svenska boken vi hade läst , medans jag fick A direkt :D miiih,jag är så freaking awesome. Jag hade inte hunnit göra några stödord eller någonting så jag fick improviser och försökte så mycket jag kunde. Och det gick ju jäätteebraaa, ska börja fixa lite nu så jag kan äta och sedan vila en stund för jag har fortfarande sk************t ont i hela kroppen oc sedan ska jag banimej se det nya avsnittet av Vampire Diaries som jag hhar längtat sönder till i veckor nu , sedan kan jag nog fortsätta se PLL.

tycker faktiskt jag förtjänar det

Tumblr_m0z5gy6nyy1qctkq7o1_400_large

 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar