en ganska fin dag.

Dagen började ganska awesome faktiskt jag pratade med syster och Kevin (sexycurves) och det gjorde min dag en aning. På idrotten gjorde vi någonting jag komm inte ihåg vad det hette men på något sätt lyckades jag skada ryggen...När jag kom hem så städade jag allt eftersom min pappa är lite sjuk hjälpte jag honom med så mycket som möjligt.Jag hann knappt sätta mig ner innan jag skulle hämta brorsan i hans skola för att han skulle äta,efter det gick en stund för att träffa två väldigt fina människor. Lovisa och Sandra. Efter det så hämtade jag brorsan för att lämna honom på hans basketträning och jag verkligen avskyr dunkljudet när man sitter och är på basketträning, en aning rastlös...HECK YEAH!
Men som tur har jag min syster som messar mig och gör mig glaad.
Btw: idag är det 1 månad sedan den flickan förlovade sig :')

Äntligen har jag chansen att lägga mig ner och vila ryggen mig ner, titta på pretty little liars och sedan sooooova.

Tumblr_lnt0jo0d451qbpwzeo1_500_large


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar