Bättre än bäst!<3

Igår var jag ju som sagt i min grymma systers föreställnign som sagt va episk. Om man bortser att brandlarmet gick ...(men hon fick låna min jacka istället för att stå där och frysa ihjäl sig) och att hon var sjuk hela veckan innan dess så var det AWESOME.Det är sådana stunder jag är stolt att kalla henne för min syster.När hon sjöng våran låt ''Ave Maria'' så vackert så satt jag och storgrät av ren lycka! Vi filmade men något gick tydligen helt fel så det blev inte så, men eftersom jag har mina stunder där jag kan också vara ganska episk så tog jag en heeeel del bilder på hennes kamera :D

 

Jag är stolt över att kalla dig ,syster♥

 


Shaak skriver:

Du vet att jag älskar dig av hela mitt hjärta min finaste syster-yster! <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar