are you ready to turn the tide?

Skola.Jobbig matteuppgift. Idrott.Spining.Ont i rumpan tack vare det.Utvecklingsamtal-gick bättre än vad jag trodde.Hem.Vila minde än 30 min.Doktorn-spruta.Hatar sprutor om ni ville veta.Bara en arm kvar.Prat med syster hjälpte mig.Små taggar för Göteborg med klassen.Plugg.Musik och sedan PLL.

Shaak skriver:

Du och ja

det är så det ska va

Med eller utan tarm

eller helt enkelt utan arm

Utan dig skulle mitt system inge fungera

jag skulle inte ha någon själ mera

Utan dig vore livet en pest

jag menar, vem vill inte ha en systersjöhäst?

Rum nummer 6, med Tv och mini-bar

tänka sig vilka minnen vi har kvar!

Simba och Nala, två vampyrsystrar som äger

och vad skulle vi vara utan varandra på alla läger?

Du och ja

det är så det ska va



<3<3<3<3<3<3<3<3

Shaak skriver:

Du och ja

det är så det ska va

Med eller utan tarm

eller helt enkelt utan arm

Utan dig skulle mitt system inge fungera

jag skulle inte ha någon själ mera

Utan dig vore livet en pest

jag menar, vem vill inte ha en systersjöhäst?

Rum nummer 6, med Tv och mini-bar

tänka sig vilka minnen vi har kvar!

Simba och Nala, två vampyrsystrar som äger

och vad skulle vi vara utan varandra på alla läger?

Du och ja

det är så det ska va



<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar