now it's getting real.

Räknade ut att det är bara 9 dagar kvar tills vi åker till Spanien och jag tror jag kommer spricka av extas,mamma lade en asstor lila aktig väska och nu kan jag typr inte sluta stirra på den...Mah kan inte tiden gå snabbare. Sedan är det exakt 30 dagar kvar tills jag åker till Vänersborg för att ha läger med en massa fina människor. Så freaking epiiiiic!
 
Idag så gick nästan halva min dag till att prata med min kompis Kevin som jag hade inte pratat med i månader,jag tror vi pratade i ungefär 3 timmar eller ngåot om inte mer och då pratade vi om allt. Jag menar det om ALLT och sedan läste jag min älskade PLL bok och sist men inte minst så bakade jag en rulltårta som blev episk! om jag får säga det själv. MOHAHA!
 
Och nu ska jag äntligen se det nya avsnittet av Pretty Little Liars(PLL) som jag har längtat efter,det är seriöst livsfarligt för mig att se en massa spoilers för då längtar jag bara mer och mer..nä nu ska jag dreggla till Ezra Fitz,Wren och Toby.
 
Sorry för seg uppdatering btw...
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar