It's a plastpås

Igår var det min systers student och hon var jättefin som vanligt,sedan så mötte jag Karl som jag inte träffat på flera månader och han fick mig gå till något coffe ställe som jag inte kommer ihåg vad det hette den lille tjockisen för att få en sockerkick. När vi väl var hemma hos syster så fick vi väldigt go mat och träffade fint folk.
När öppnade min present trodde jag att jag skulle gå sönder för jag var jätterädd om den och lite nervös men jag är jätteglad att hon gillade den, det var en ring där det stod J♥A och eftersom hennes fingrar är en aning speciella gjorde jag den till ett halsband. Jag kan vara väldigt kreativ och gullig när jag vill.
Nu ska jag åka till Sävsjövik för att ha en hel episk weekend med alla sjöhästar :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar