An answer,that makes no sense..then what the use?

Dagen har varit ganska epic. Sovde till 08:00 med sovmorgon och det behövdes verkligen,när jag kom till skolan fick jag reda på att jag hade höjt mitt betyg i Svenskan för att jag hade varit så klockren i Språksociologin. Sedan efter svenskan skulle vi presentera våra egna hotell som jag tror gick hyffsat bra,så var det en väldigt go tjej i min klass,Sara Johansson som fyllde år idag där hon fick en stor kram och fick låna episka Askungen prydnadsdocka (det lät jättebarnsligt,men jag typ älskar den ändå). Efter det var det matte med en världens dryagste filmer,och sist men inte minst så mötte jag Sofie och Magdalena för sushi.Nu har jag varit barnvakt sedan jag kom hemm och ska äntigen få sova :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar