9 days

Dagen har varit hyffsat chill.Gjorde en hel del ärenden,träffade Lovisa och Sandra.Lovisa den lilla saken åker till Spanien imorgon och jag trodde att hon åkte någon dag innan mig bara.ANyway,min dag förgylldes när syster sms:a mig och sa att hon var i Kinna.Då fick jag bokstavligen kuta ner för att träffa henne. Det gjorde smått min dag en aning, och det kändes så gött att äntligen få äga ut hennes pojkvän.MAHAHA!..I'm so freaking hardcore.
'Hälsa grisen i köket'' sade han,sedan frågade jag om han verkligen ville att jag skulle säga det.Så klart sa han JA! then I said...''Hej Jonathan!''. HA!
Nu ska jag fortsätta droga Katy Perry's nya låt ''Wide Awake''. Varför får inte jag vara så bra som hon,lika fin som hon?..blir grymt avis juuue !


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar