Vampire Diaries Kalender !

Är med en tävling där man kan vinna en grymt snygg kalender med Vampire Diaries tema, blev bara lycklig så fort jag såg den och jag vill verkligen ha den !
Såhär gör du för att delta i tävlingen:
- Skriv en kommentar i det här inlägget att du är med och tävlar - klicka på bilden
- Skriv med ditt namn och mejladress (för att jag ska kunna kontakta vinnaren)
- För en extra lott så kan du skriva om tävligen i din blogg (länka inlägget i kommentaren)
och/eller följa bloggen på bloglovin
Tävligen avslutas lördagen den 14 januari kl. 00.00.
Jag är med och om du är lika kär i kalendern som jag borde du också vara med !

Julia skriver:

-tack sötnos:)

ska vi följa varann via bloglovin?:)

Julia skriver:

-jag gör tyvär inte länkbyten:/

men säg till när du har lagt till mig på bloglovin, så lägger jag även till dig:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar