Min bror kan vara ganska söt !

Idag efter att jag kom hem ifrån Borås så stod min bror och vänta på mig i mitt rum där han två presenter och en ganska stor! De två små var sockar och ett litet anteckiningsblock med delfiner ( Han hittade inte ett med sjöhästar! ). Och när det stora kom så märkte jag att det antingen skulle vara en film eller ett spel och hur jag än försökte få honom avslöja sig så gick det inte !
Men när jag öpnnade så skutta jag till av lycka för det var MICHAEL JACKSON THE EXPERIENCE !!!!
LYYYYYCKAAAAA , dock så är jag grymt trött för idag så jag orkar inte inviga det men det får bli efter skolan imorgon och GUD vad jag längtar tills jag kommer hem imorgon!
''Then every head turned with eyes that dreamed of being the one
Who will dance on the floor in the round''




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar