kort om dagen !

Idag sådär lite sista minuten planerat så fixade jag biljetter till mgi cooh min bror till Alvin och Gänget 3 som gick på bion idag , det roliga är att det var nästan bara min bror som var helt inne i filmen medan ajg satt coh pratde med några utav mina kompisar och smått sjöng med i låtarna som jag kunde ^^
Den var faktiskt en aning söt ... Imorgon skulle jag egentligen börja skolan men det blir inte så för vi har inga lektioner s istället blir det på Tisdag . Jag saknar klassen , dem sjuka skratten , den sjuka humorn och allt med våran klass har med att göra. Så saknar jag min syster såklart och Timon som jag inte lär hinna träffa innan han åker till freaking Costa Rica i tre f***ing månader. Smått avis ? , Jupp. Kommer sakna honom som en galning ? Jajamen...
känner att jag måste verkligen ta nya bilder ... eller ha en photoshoot med syster min !


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar