ganska chill.

Idag skulle jag ägentligen vara med Timon, Nala och Anton i Trollhätan för att säga ett sista hejdå till Timon för han åker till freaking Costa Rica i tre månader. Jupp. Jag kommer sakna honom! Men det blev tydligen inte så , så jag hoppas att de ha det bäst och tänker på mig när de flummar sönder med deras underbara sjuka humor.
Imorgon blir det att vara med en väldigt fin flicka vid namn Sandra..saknar det flickan !
åh..åh.. 02:00 så kommer de nya avsnitten av Vampire Diaries , om ni bara visste hur jag har längtat till denna underbara dag ! , dags och dreggla (a)

"Anton" skriver:

Varfö' få int ja nå tyfft Disney-namn? :(

Andrea skriver:

Sv till Anton : Anton du får iget coolt namn .. du kunde ha haft Mufasa men eftersom du är så dum som rakar av ditt hår så får du inte det !...inte okej btw >.<


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar