Together Forever !♥

1. Vad heter hon? Jacqueline Broere
2. Hur gammal är hon? 18
3. När träffades ni sist? I Söndags

4. Vad har hon för hårfärg? Svart med röda slingor.
5. Brukar hon färga håret? Mihih, hon kan ha hela regnbågen på huvudet kommer ändå vara döööösnygg.
6. Vilka färger har hon haft? Uhm,oj...Svart,Rött,Brunt,Svart med röda slingor ...räknas dreads?
7. Vad har hon för parfym? Jag vet inte, en väldigt go en iallafall !
8. Är hon galen? THAT'S WHY I LOVE HER ♥
9. Vad är erat bästa minne?Höhö,måste jag verkligen välja ett utav alla vi har haft?...men det blir nog RUM NR 6 !
10. Har ni många minnen ihop? Mihih, jaaa...och 38945634759238465348 fler ska det bli! 
11. Vart bor hon? Borås,Lundaskog
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nopp,men vi ska fanimej göra det någon dag ! ♥
13. Är du avundsjuk på något hos henne ? Alltid !, förutom hon är lång och smal så sjunger hon som en ängel som gör mig gryyyymt avis ! 
14. Har hon några syskon? Jao,Peter.
15. När träffades ni första gången? 5 februaru 2010 en dag jag kommer minnas!<3
16. Hur träffades ni? Jag lyckades bli övertalad till att komma på ett ''möte'' tack vare en av våra gemensamma vänner och då kommer jag fortfarande ihåg hur första gången vi träffades vi satt och snackade om ''The Jonas Brothers'' och sjöng SingStar.
17. Vad går hon på för sporter? Hon gymmar och om sjunga är en sport så är hon grym på det ! (a)
18. Vad kan hon göra på helgerna? Var med hennes mupp till pojkvän,sms terrorisera mig,titta på Twilight,skriver musik,är med mig ! 
19. Har ni pussats? kissiemjauuuuuu :P
20. Är hon duktig i skolan? En tjej med MVG och VG i alla ämnen,nahe då...
21. Är hon singel? Nopp,hon är för snygg för det men hon kommer alltid vara min ändå!
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? jaaaaaa ! (a)
23. Har hon fräknar? Nopp , inte vad jag har märkt 
24. Har ni kollat på film någon gång? Jaaaaa ! , hon får mig titta på dem mest random filmerna...bl.a Twilight.
25. Har ni bråkat någon gång? Bråkat och bråkat har vi väl inte?
26. Har ni sovit i samma säng? jao ;)
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? FÖÖÖÖÖR MÅNGA GÅNGER!
28. Har du sett henne gråta? Ja :(
29. Vad gjorde du då? Gjorde allt jag kunde för att få henne må bättre. 
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Höhöh, jao ^^
31. Har hon sett dig gråta? jao..
32. Vad ska ni göra i sommar? VÄNNERSNÄS ! <3 ... får planera en massa innan hon lämnar mig !
33. Har hon svikit dig någon gång? nej !
34. Har ni pratat i telefon någon gång? jaaaaoooo !
37. Älskar du henne? Forever and ever !
38. Vad är det bästa med henne? Snäll,bäst,underbar,finns alltid där för mig,får mig alltid att skratta på något sätt , vet hur hon ska få mig le... har jag sagt att hon är snygg?
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Girl you're amazing just the way you are!
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Mihihi...hon kan väl få liiite utav dem ? (a)
41. Hur ser hennes klädstil ut? Jättegosiga aladdinbyxor som jag kallar dem och någon snygg tröja ! 
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva va hon tycker om dig? Om hon viiiill ! (a)



Shaak skriver:

Åh... Syster, jag blev jätterörd. Du är finast i världen! Jag älskar dig massor!<3



Ps. Jag har stört mycket fräknar under min fondation ;) Dock syns det med när det är soligt xD


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar