nu är min vecka fullbordad.

Borde egentligen sova nu men kan ju f*n inte.
I ett tidigare inlägg så sa jag ju att jag var en aning överlycklig och att jag var smått tårögd. Ni kanske ville veta varför...*trumvirvel*
MIN SYSTER HAR FÖRLOVAT SIIIG, dock så visste jag att hon skulle göra det och när,var men ändå jag är fortfarande lika glaaaad, JAG HAR BOKSTAVLIGEN VÄRLDENS STÖRSTA ULTRAMEGASTORA KRAM SOM VÄNTAR PÅ HENNE ... jag skojar inte när jag säger att jag smått spricker av lycka. MIHIHIHIHIIHIIIIIIIIIII ! ♥♥
btw: syyyster,du är fortfarande MIN !<3

Shaak skriver:

IIIIH TACK SYSTER! Du gör mig massa lycklig! Trots att jag har rinng på fingret så är jag fortfarande din! :3<3<3<3

Lil bex' skriver:

Kul att du vill vara med och lycka till, jag drar vinnaren ikväll !

allt bra annars ?

Moa skriver:

Svar: Tack Andrea! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar